czy za wizyte u psychologa trzeba placic

czy za wizyte u psychologa trzeba placic Ciemne uczucia takie jak strach, gniew lub smutek wypływa na powierzchnię, gdzie mamy do nich dostępu. Nasza tendencja może się wycofać, uciec lub dostroić się w tym punkcie, ale pobyt w nich daje nam szansę, aby uczyć się i rozwijać bardziej świadomi. Jeśli można zatrzymać się z nim może po prostu dopasować się kopalnią informacji na temat zachowań off maty. Twoja praktyka jogi jest http://artdest.pl/alembik doskonałym miejscem, aby uzyskać wgląd w to, co sprawia, że ??można zaznaczyć i czasami informacje można uzyskać połączenia innego sposobu przetwarzania lub sensu informacji jesteś otrzymującego zwłaszcza jeśli uczucia są przytłaczające. Można zdecydować się znaleźć kogoś do rozmowy o swoich doświadczeniach po zajęciach.

Jednym ze sposobów, aby kontynuować, aby przekształcić swoje uczucia jest wprowadzenie do nich słowa. Mówiąc o swoich uczuciach może być ważną częścią coraz jasne i pozwolić im odejść. Chociaż możemy wykorzystać ogólne warunki ( „Wow, to czułem niesamowite!”), Aby opisać nasze doświadczenia, większość ludzi nie są tak wygodne mówić o swoich szczególnych uczuć. Jest to szczególnie prawdziwe w odniesieniu do ciemniejszych naszych uczuć. Nikt nie chce czuć się spod kontroli, a wchodząc do bałagan torfowiska uczucia mogą być czasami nieznanym terenie i czuć się poza naszą kontrolą.

Więc w jaki sposób mówić o uczucia pomóc? Po pierwsze, jest dynamiczny bycia wysłuchanym. Wiedząc, że nie jesteś sam i są rozumiane może być duża ulga. Wszyscy słyszeliśmy, że mówienie o czymś niepokojące może „odciążyć” osoby w niebezpieczeństwie. Po drugie, mówienie jest sposobem dyfuzji naszą skłonność do reagowania. Wystarczy powiedzieć słowa: „Obawiam się, że” może stworzyć zmianę naszej perspektywy. Po trzecie, mówimy o naszych uczuciach jest sposób, aby uzyskać jasne, co musimy zrobić z informacjami nasze uczucia dają nam dbać sami lub prowadzące do może wyleczyć stare rany minionych doświadczeń.

– autor artykułu